Správa počítačových sítí
Firmy využívající výpočetní techniku potřebují zajistit průběžnou správu serverů, stanic, periférií, software a podporu uživatelů. Je na nich, zda se rozhodnou zaměstnat vlastního správce sítě nebo se rozhodnou pro outsourcing. V takovém případě jim můžeme nabídnout své služby. Nedílnou součástí našich služeb je i návrh a realizace sítí, připojení k internetu.
Správa sítí je služba určená především firmám, které provozují více než 5 počítačů v síti. Dle dohody můžeme převzít kompletní dohled nad celou LAN, nebo zajišťovat ve spolupráci s interním správcem sítě jen určité činnosti. Správu sítě provozujeme zpravidla na základě smlouvy, která přesně vymezuje činnosti, za které jsme zodpovědní.
Správa sítě spočívá především v těchto činnostech:
- počáteční audit – prověření aktuálního stavu sítě, její topologie, případné proměření kabeláže, kontrolu aktivních prvků. Kontrola stavu pracovních stanic a serverů, softwarový audit, posouzení bezpečnosti wifi
- na základě počátečního auditu navrhujeme řešení, které nastaví síť tak, aby byly odstraněny případné zjištěné nedostatky
- zahájení poskytování správy, tj. konfigurace zálohování na serverech, nastavení uživatelských práv, přístupů zvenčí, zlepšení funkčnosti
- pravidelná návštěva technika na místě podle stanoveného harmonogramu, odstranění nedostatků, řešení problémů uživatelů
- pravidelný dálkový dohled nad sítí, kontrola aktualizací systému, antivirového programu atd.
- řešení problémů nespadajících do pravidelného servisu (havárie, instalace dalšího software)
- dodávky nové výpočetní techniky, software
Garantovaná doba odezvy:
- okamžitá telefonická podpora
- okamžitá podpora pomocí vzdáleného přístupu do sítě zákazníka
- návštěva technika na místě do max. 2 hodin od nahlášení závady nebo v termínu dohodnutém smluvně
Pro koho je služba určena:
- malé a středně velké firmy v Liberci
- základní a střední školy v Liberci
- neziskové organizace
- podnikaté a živnostníci
- městské a obecní úřady
- domácnosti